Connect with us

Lajme

Urtësia e Zeqirja Ibrahimit, një lider unifikues dhe misionar

Published

on

Zeqirja Ibrahimi, kryetari i Alternativës dhe një nga figurat kyçe të koalicionit VLEN, është shembulli i një lideri politik me stil të matur dhe të kulturuar. Me profesion profesor universitar dhe njohës i shumë gjuhëve, ai sjell në politikë një qasje të qetë dhe të përgjegjshme, larg fjalorit vulgar që shpesh e karakterizon skenën politike.

Ibrahimi jo vetëm që ruan imazhin e tij si një njeri fisnik dhe unifikues, por edhe në debatet më të ashpra politike, ai di të përzgjedhë fjalët me kujdes, duke treguar respekt ndaj kundërshtarëve. Ky qëndrim i tij i matur ka fituar respekt dhe besim të gjerë brenda komunitetit shqiptar dhe më gjerë.

Gjithashtu, duke mos u imponuar me çdo kusht në proceset dhe vendimet e koalicionit VLEN, Ibrahimi tregon se është një lider që punon me përkushtim për unitetin dhe qëllimet e përbashkëta, pa u lënë pasionet personale apo ambiciet e çastit. Ky është një model që duhet vlerësuar dhe ndjekur në politikën shqiptare në Maqedoninë e Veriut.

Së fundmi Ibrahimi do të thonte: Legjitimiteti nuk është vetëm numri i votave, por edhe mënyra e përfaqësimit”, shkroi Ibrahimi, duke nënvizuar se votat e qytetarëve nuk duhet të kthehen në mekanizma për përfitime personale apo për të thelluar korrupsionin institucional.

Sipas Ibrahimit, përfaqësimi politik nuk mund të reduktohet në matematikë zgjedhore.

“Sepse, vërtet demokracia është matematikë, por përfaqësimi politik është edhe etikë”, përfundoi ai, duke sinjalizuar se VLEN synon të vendosë një standard të ri etik në qeverisje dhe përfaqësim. Flaka Media

Continue Reading

Lajme

VLEN drejt fragmentimit të pashmangshëm? Tensionet e brendshme rrezikojnë kohezionin qeveritar

Published

on

By

Burime të afërta me zhvillimet politike flasin për tensione në rritje brenda koalicionit qeveritar VLEN, ku partitë përbërëse po përballen me ndasi të theksuara për ndarjen e komunave dhe kandidaturat.

Në Saraj, që shihet si bastioni kyç i Lëvizjes Demokratike të Izet Mexhitit, përplasjet janë të hapura. Alternativa ka hedhur në garë Orhan Mirtezanin, ndërsa Besa kandidon Hasim Murtezanin. Nga ana tjetër, Lëvizja Demokratike prezanton Muhamed Elmazin. Të gjitha partitë me kandidatë të veçantë – një sinjal i qartë për mungesën e konsensusit dhe rritjen e përçarjes në terren.

Ndërkohë në Tearcë, përplasjet mes Daut Memishit (Besa) dhe Amir Elezit (Alternativa) kanë marrë përmasa të thella, me burime që nuk përjashtojnë garim të ndarë – një skenar që nëse realizohet, do të ishte goditje e rëndë për imazhin e unitetit qeveritar.

Nga ajo që mësohet, edhe në komunat e tjera ndarja e pushtetit lokal po shfaqet si mollë sherri, me shumë struktura lokale që refuzojnë imponimet nga qendra. Vetë lideri i LD-së, Izet Mexhiti, thuhet se i ka dhënë prioritet Sarajit, duke parë rrezikun e madh që i kanoset në Çair nga Bujar Osmani dhe BDI.

Një tjetër zhvillim interesant është që Bashkim Bakiut, figura në rritje brenda VLEN, i është tërhequr vëmendja që të mos krijojë “ambicie të kota”, sinjal që tregon tensionet përbrenda edhe në rrafshin e hierarkisë së brendshme.

Sondazhet e fundit që po qarkullojnë janë përshkruar si “blerje kohe”, dhe më tepër si mjete psikologjike për të frenuar shpërbërjen. Megjithatë, sipas analizave të brendshme, ditët në vijim pritet një përçarje e thellë dhe e pashmangshme. Flitet se çdo parti është duke përgatitur terrenin për garim të ndarë, për të ruajtur kontrollin në bastionet e veta tradicionale.

Në vend të unitetit, VLEN po përballet me një fragmentim të heshtur që mund të shpërthejë publikisht në çdo moment.

Continue Reading

Lajme

2500 punësime të shqiptarëve, VLEN mashtron me punësimet, ja pse!

Published

on

By

Paraljmërimi i VLEN për punësimin e më shumë se 2500 shqiptarëve është një nga mashtrimet ose premtimiet më të rejshme të kooalicionit. Praktikisht kryetari i kuvendit është i obliguar që të shpallë zgjedhjet nga 90 ditë deri në 100 ditë para ditës së zgjedhjeve.

Analizë:

Nëse zgjedhjet mbahen në Tetorë, respektivisht java e fundit e Tetorit i bie që kjo e ditë e Diell të jet 26.10.2025. Duke respektuar ligjin për zgjedhje nga momenti kur kryetari i kuvendit duhet të shpallë zgjedhjet, nëse nga 26 Tetori numërojmë mbrapsht 70 ditë më së paku dhe 90 ditë maksimumi do të shihet se afatetet teknike nuk mundësojnë një premtim të tillë.

Procedurat:

Për tu shpallur një konkurs publik, paraprakisht institucioni që pretendon të hap një konkurs të tillë duhet të ketë përgaditur sistematizim të vendeve të punës dhe njëkohësisht pëlqim për atë sistematizim i cili jepet nga Ministria për Administratë. Kjo procedurë zgjatë më së paku 20 ditë.
Për tu shpallë një konkurs publik, institucioni duhet të ketë siguaruar mjete buxhetore të cilat duhet ti dëshmoj me vendim nga ama e Ministrisë së Financave, e cila aktualisht nuk ka planifikuar në buxhet mjete për punësimin e 2500 shqiptarëve që paraqetedhe një problem shtesë, duke nënkuptuar rebalans të buxhetit kur dotë ndodhë ai?
Për fazën e radhës pasi të jenë siguaruar pëlqimet, buxheti, krijimi i konkursit të njejtat dorëzohen në Agjensionin për Administratë e cila është e obliguar të shpall konkurset publike për të punësuarit në sektorin Publik, proces që zgjetë më së paku 7 ditë.
Pas publikimit të konkursit në veb faqen e agjensionit, dhe në tre gazeta të përditshme një në gjuhën shqipe dhe dy në gjuhën maqedonase, konkursi zgjat së paku 15 ditë nga dita e publikimit në veb faqen e agjensionit.
Faza e parë e procedurës pas 15 ditëve të lartë përmendura është Faza e Selektimit, ku aplikantëve u verifikohen dokumentet dhe bëhet selektimi sipas (notës mesatare, fakultetit) duke ju mundësuar që në fazën e dytë të vazhdojnë maksimum dhjetë persona.
Pas fazës së selektimit më së shpejti që mund të caktohet data e dhënies së provimit është brenda 20 ditëve pasi dhjetra institucione tani më kanë procedurë për punësime dhe ditët e testimeve janë të rezervuara.
Personat që do të kalojnë Testimin vazhdojnë në intervistë pas një afati prej më së paku 10 ditësh, ku si fazë e fundit do të bëhet përzgjedhja ekandidatëve që do të punësohen.
Institucioni është i obliguar që nga momenti i pranimit të rang listës nga ana e agjensionit për administratë (procedurë që zgjat së paku 3ditë) duhet të përgadis vendimet për përzgjedhje të kandidatëve.
Nga momenti i përzgjedhjes dhe sjelljes së vendimeve, pas shpalljes në vebfaqen e agjensionit për administratë fillojnë të rrjedhë afatet e ankesave por jqë janë më së paku 8 ditë nga dita e shpalljes.
Duke kaluar këtë procedurë matematikisht dhe teknikisht premtimi i VLEN për punësimin e 2500 shqiptarëve është farsë dhe eufori në prag të zgjedhjeve lokale./Top24.mk/

Continue Reading

Lajme

Inxhinierët e Maqedonisë: Në vend të mbrojtjes së konsumatorëve, KRRE mbron EVN-në

Published

on

By

Shoqata “Inxhinierët e Maqedonisë” ka reaguar përmes një kumtese pas ankesës së paraqitur nga shoqata më 29 maj në Komisionin Rregullator të Energjisë (KRRE), kur hyri në fuqi Ligji i ri për Energjinë. Nga aty thonë se përgjigjja e KRRE-së është një shembull tipik i nënshtrimit institucional ndaj operatorit të energjisë EVN dhe provë e qartë e dështimit të sistemit rregullator për të mbrojtur interesin publik, transmeton Portalb.mk.

Sipas Shoqatës, thelbi i ankesës është të theksojë se matja e energjisë së konsumuar është një proces teknik që kryhet nga pajisja matëse, dhe leximi është një veprim i operatorit për të mbledhur ato të dhëna.

“Në peticionin tonë, ne kërkuam shfuqizimin e menjëhershëm të Nenit 31 të Rregullave të Furnizimit me Energji Elektrike, sepse është në kundërshtim të drejtpërdrejtë me Nenin 185 të Ligjit të ri të Energjisë. Përveç kësaj, ne kërkuam mbikëqyrje urgjente të jashtëzakonshme mbi EVN. Ne kërkuam që KRRE të lëshojë një thirrje publike për qytetarët që të raportojnë faturat e lëshuara në mënyrë të paligjshme. Ne kërkuam që EVN të mbahet përgjegjëse për shkeljen e vazhdueshme të detyrimeve ligjore dhe kontraktuale,” shkruan në kumtesë.

Pa një lexim, shkruan tutje në kumtesë, nuk ka bazë ligjore për një faturë të vërtetë. Ata thonë se çdo gjë që faturohet pa të dhëna reale nga pajisja matëse, përveç nëse pajisja është teknikisht e prishur, është në kundërshtim me Ligjin e Energjisë, Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit, Ligjin për Detyrimet dhe vetë Kushtetutën.

“KRRE-ja po shkel me vetëdije parimin kushtetues sipas të cilit çdo rregullore duhet të jetë në përputhje me ligjin. Një akt nënligjor që është në kundërshtim me ligjin automatikisht humbet fuqinë e tij ligjore. Ajo që është edhe më e frikshme është se Komisioni, në përpjekjen e tij për të justifikuar sistemin, i referohet detyrimeve të MEPSO-s (operatorit të sistemit të transmetimit) edhe pse objekti i ankesës ka të bëjë me matjen dhe faturimin e familjeve, që është kompetencë ekskluzive e “EVN Elektrodistribucija” dhe “EVN Home”, furnizuesit universal. Kjo ose tregon një paaftësi për të kuptuar strukturën ligjore dhe teknike të sistemit të energjisë, ose një mjegullim të qëllimshëm të përgjegjësisë, dhe, rastësisht, një anëtar i KRRE-së është ekspert në çështjet ligjore në fushën e energjisë”, thonë nga shoqata.

Prandaj, ata besojnë se rregullatori pranon hapur se iu drejtua Ministrisë së Energjisë për një “mendim”, sikur të ishte një lloj ekzekutori pasiv pa juridiksion të pavarur.

“Ju kujtojmë se Komisioni Rregullator, sipas nenit 46 të Ligjit, është një organ i pavarur që ka detyrim të plotë për të vepruar në përputhje me ligjin. Interpretimi i ligjeve mund të jepet vetëm nga Parlamenti. Deri atëherë, ligji zbatohet ashtu siç është. Kërkimi i një mendimi nuk është bazë për zbatimin e vazhdueshëm të një praktike të paligjshme. Me një sjellje të tillë, ERK shkel funksionin e saj themelor. Në vend që të mbikëqyrë tregun, siç udhëzohet të bëjë nga neni 55 i Ligjit, ajo toleron në mënyrë aktive shkeljen e të drejtave të konsumatorit, mbron kompaninë që ka një pozicion dominues në treg dhe lejon që vullneti i saj të jetë mbi ligjin”.

Ata kërkojnë që zbatimi i Nenit 31 të pezullohet menjëherë, të fillojë mbikëqyrja e jashtëzakonshme mbi EVN dhe të ndërpritet praktika e faturimit bazuar në konsum fiktiv dhe të paverifikueshëm.

Nga shoqata u zotuan se do të ndërmarrin masa të tjera civile për të zbatuar ligjin.

Kujtojmë se, shoqata paraprakisht ka paralajmëruar se askush në shtet nuk kontrollon konfigurimet softuerike të orëmatësve të energjisë elektrike të instaluar nga EVN, që sipas tyre, mundëson potencialisht vendosjen e shumëzuesve të gabuar apo tarifave më të larta pa dijeninë e qytetarëve.

“Inxhinierët e Maqedonisë” insistojnë në mbikëqyrje të pavarur dhe transparencë urgjente në sektorin e matjes së energjisë.

Continue Reading

TOP Lajme